Monday 9 September 2013

Ik ben er weer! (back again) + de winnaar van Candy 3 is....


Hallo allemaal,
Het is stilletjes hier aan het Phoebeez-front....
Ik ben heerlijk een paar weken op vakantie geweest en druk bezig geweest met het knopen van armbandjes voor de verkoop tijdens de open dag van ACE-Shin van afgelopen zaterdag.
De ACE-dag was weer geweldig (complimenten voor de organisatie!) en ik heb echt heel veel armbandjes verkocht (dik 100!) en dus een heel leuk bedrag voor voor het goede doel opgehaald (alle winst gedoneerd).
(p.s. ik ben de blije gup links in beeld...ha ha...)

Hello everyone,
I know it's kind a silent here on my blog....
I've been away on a holday for a couple of weeks and last week I've been busy making bracelets to sell at the ACE-Shin dog event.
The ACE-day was a huge succes (compliments to the organisation!) and I really sold a lot of bracelets (over 100!)  and thus got to collect a considerable amount of euros for this charitry organisation (I donated all the profits).
(p.s. I'm the happy smile on the left...ha ha...)

Goed,
Jullie willen vast weten wie de winnares van blogcandy nr. 3 is geworden....
De winnares is:
The winner of the blog candy is:
Anneke's creaties.
Ze schreef:
wat een gave candy geef je weer weg
ja natuurlijk doe ik weer mee
en heb het inmiddels in mijn sitebar gezet
bedankt weer voor deze kans

groetjes anneke

Anneke, van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy.
Als je me je adres even emailt, stuur ik je de candy z.s.m. toe.

Als je niet gewonnen hebt.... niet getreurd want er komt over een paar dagen weer een nieuwe candy aan!

If you did not win....don't be sad for within a couple of days I'll post a new blog candy!

Goed.... hoog tijd om zelf ook weer eens aan de knutsel te gaan!
Vanaf morgen is het weer "werk in uitvoering" hier in mijn hobbykamertje!

Well...it's time to get creative again!
So starting tomorrow it'll be "work in progress"here in my little craftroom!

Knuffelszzz,
Yvonne

6 comments:

  1. Hoi Yvonne,
    geweldig, meer dan 100 armbandjes!! Super zeg!
    En ik herkende je, hoor, met je blije hoofd!
    Groetjes,
    GerJanne

    ReplyDelete
  2. Congrats Anneke!
    Yvonne, glad to read you've sold so many bracelets:) Thanks for the candy game.

    ReplyDelete
  3. Congrats and thanks for the candy game.

    ReplyDelete
  4. Wat geweldig dat je zo goed verkocht hebt. En je staat stralend op de foto!
    Anneke gefeliciteerd!
    Groeten, Aartje

    ReplyDelete
  5. wow- such a successful event!!

    ReplyDelete
  6. wauw wat heb je veel armbandjes verkocht
    je hebt ook een schitterende kraam, erg overzichtelijk
    en tot mijn verbazing heb ik de candy gewonnen, suuuuuuper
    ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd
    alvast heel erg bedankt

    groetjes anneke

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne