Saturday 23 June 2012

Spellbinders Blog Frenzy, oftewel: heel veel nieuwe mallen!


Hallo allemaal,

Ik had jullie al verteld dat er heel veel nieuwe sets stansen gaan uitkomen bij Spellbinders tijdens de CHA in juli (Chicago).
Nu heeft Spellbinders een Sneak Peek georganiseerd waarbij jullie al een aantal van de nieuwe mallen kunnen zien en...nog veel leuker...ook kunt winnen!
Natuurlijk heb ik voor jullie de link naar de site van Spellbinders waar je deze Blog Frenzy kunt vinden: klik hier.
Op de site kun je doorklikken naar teamleden die voorbeelden hebben gemaakt met de nieuwe mallen.

Maar.... om het voor jullie makkelijk te maken heb ik ook even de de filmpjes voor jullie opgezocht.
Dit is een overzichtje van de eerste 3 dagen:

Dag 1 is geintroduceerd: Spellbinders Nestabilities® Majestic Elements.
Dit is een nieuw concept met zeer gedetailleerde mallen waarbij ook het papier om te mal heen (dat je normaal al snel weggooit) ook kunt gebruiken. Ik zal het even voor het gemak de omtrek noemen...deze is bij deze mallen ook voorzien van een patroon.
Zie dit filmpje met Kim en Stacey:

Dag 2 zijn er nieuwe M-Bossabilities geintroduceerd, waaronder mallen met een frame erin. 
In dit frame passen weer precies bijpassende Nestabilities labels.
Het filmpje:


En ook nog het Card Creator concept dat is ontworpen in samenwerking met Cindy Echtinaw.
Dit is een concept dat is ontworpen om super eenvoudig gelaagde kaarten te creeren.
De filmpjes:


En inmiddels is ook al dag 3 aangebroken:
En deze ben ik helemaal weg van: achtergronden (Shapeabilities™ )die zo ontworpen zijn dat je ze kunt herhalen op 1 stuk papier zonder dat je allemaal losse stukken hebt... een kwestie van verschuiven van je mal en het patroon herhaald uitstansen!
De filmpjes:


En ook nog pop-up stansen  genaamd Enhanceabilities™ (gemaakt in samenwerking met Flower soft):

Ik heb met een aantal van deze mallen projecten mogen maken en zodra daarvoor  toestemming er is, zal ik jullie deze natuurlijk laten zien hier op mijn blog!
Kunnen jullie meteen zien dat ik dus echt niet stil heb gezeten de laatste maanden.
Afgelopen week is mijn doos met projecten op de post gegaan naar Amerika voor de CHA-tentoonstelling  in Chicago in juli en maandag gaat er nog een doos op de post!
Dan heb ik in totaal  meer dan 30 items opgestuurd.
Oh wat zou ik graag een keer naar de CHA willen gaan!!!!

Morgen meld ik me weer met meer nieuws van Spellbinders.

Fijn weekend allemaal!!!

Knuffelszz,
Yvonne

2 comments:

  1. Zo, dat zijn een boel nieuwe stansen, mooi! En wat heb jij hard gewerkt, ben erg benieuwd naar je creaties!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  2. oeioei...daar gaan onze hobbyeurootjes weer !!
    Wat een leuke spulletjes !!

    En wat super hè dat jij ze al mocht gebruiken...dat heb ik dus van Noor!design...lekker als eerste de dingen proberen hihihi...maar zoals je al zei er gaat VEEL tijd in zitten !!


    Liefs Janet

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne