Tuesday 6 December 2011

Take a Present....


Hallo lieve allemaal,

Sinterklaas is weer achter de rug....
Ik hoop elk jaar weer op dat ene cadeautje....in de zak mee mogen naar Spanje....maar helaas pindakaas, ook dit jaar mocht ik weer niet mee....ha ha....

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie.
De gebruikte stempel is van Nellie Snellen, uit de serie "Dawn" en de stempel heet "Take a Present".
Persoonlijk vind ik dat deze stempels erg op die van Lily of de Valley lijken en die zijn ook zo superschattig!


Voor de kaart heb ik verder o.a. gebruikt:
- SEI scrap-papier
- (de bruine achtergrond:) craft-papier, bewerkt met een Distresser, de blending-tool en Distress inkt
- Martha Stewart rand- en hoekpons
- ticket-stempel
- Magnolia Doohickey stans Mistletoe

Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden
en wens jullie allemaal nog een hele fijne avond!

Knuffelszz,
Yvonne

15 comments:

  1. Wat een schitterende kaart Yvonne.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  2. Je hebt helemaal gelijk in je vergelijking met lotv stempels. Je ziet amper verschil. Deze kaart van jou is trouwens al een kadootje op zich. Geweldig leuk geworden en bijzonder mooi gekleurd. Groetjes Gery.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kerstkaart. Inderdaad een hele mooie stempel.
    groetjes,

    ReplyDelete
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Lief stempeltje.
    groetjes
    Neline

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige kaart weer! Ik ben dol op deze afdrukjes, ze lijken inderdaad op die van Lily! Helaas hebben ze ons niet in de zak meegenomen, al hoorde ik van zwarte Piet dat het in Spanje ook niet echt mooi weer is.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, ik vind hem erg mooi ingekleurd.Prachtig hoor..:-)
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  7. Mooie kaart Yvonne.
    Lieve stempel en schitterend ingekleurd.
    Gelukkig mocht je niet mee met de Sint anders kunnen wij niet meer van je mooie creaties genieten.

    Liefs, Lieb

    ReplyDelete
  8. Wat een pracht van een kaart Yvonne.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  9. Supermooi kaartje weer, Yvonne! De stempel is inderdaad een schatje en het bruine kraftpapier erachter doet het goed!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  10. Wat een snoepie van een afdrukje en zo mooi gekleurd. Je hebt er weer een beauty van een kaart mee gemaakt.
    Ook ik heb zo mijn best gedaan om mee te mogen naar Spanje, maar helaas, ik blijf hier.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  11. Hoi Yvonne , wat een schattige kaart met idd. een hele lieve afbeelding ! Mooi ingekleurd. Christa.

    ReplyDelete
  12. Een hele mooie kaart! Mooie kleuren combi en een schattige stempel, ook heel erg mooi gekleurd!!! groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  13. Hoi Yvonne,

    deze keert is echt fantastisch! Prachtig ingekleurd en dat stempeltje is inderdaad geweldig. Ik vind ze stuk voor stuk zo lief!

    groetjes,

    GerJanne

    ReplyDelete
  14. Geweldig stempeltje he! Ik heb hem ook, en vind hem ook zo lief! Jij hebt hem wel ontzettend prachtig gekleurd hoor, super!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  15. hoi yvonne,
    wat een prachtige kaartjes heb je daar gemaakt ! toppertje !!! heel erg mooi
    ben maar meteen volger geworden van je ik kom vast nog wel een keertje terug
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne