Tuesday 20 December 2011

Simpele kerstkaart....a simple christmas card...

Hallo allemaal,
Voor vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie die heel eenvoudig is qua opzet...alle aandacht gaat naar het stempelafdrukje....
Deze Nellie Snellen stempel heb ik al een keer eerder gebruikt hier op de blog, maar toen in blauwtinten.
Deze keer dus de traditionele kerstkleurtjes.
Het gebruikte scrappapier is van Papermania en de swirl is een stans van Marianne Design: de Creatable "tak uit de Tuin", die ik 2x gestanst heb.
De tekst komt van een scrapvel van ik dacht Graphic 4, maar dat weet ik niet zeker meer...
het afdrukje is weer ingekleurd met de re-inkers van Distress inkt en het jurkje heb ik een beetje extra aangezet met Stickles voor een leuk glitter-efect.
Verder slechts een paar strass steentjes en voila... kerstkaartje klaar!

Hele fijne dag allemaal!

Hello everyone,
Today an easy made Christmas card...with all emphasis on the stamped image.
I've used this Nellie Snellen stamp before here on my blog (in blue).
This time colored in traditional Christmas style.
The used scrappaper is from Papermania and the text is (not sure about that) from Graphic 45.
The swirl is made with a die from Marianne Design.
I colored the image with Distress re-inkers and accented the skirt with Stickles for a sparkly effect..
Furthermore just a few glitterstones added and "voila"....another christmascard ready to be sent!

Have a nice day!

Knuffelszz,
Yvonne

10 comments:

  1. Simpel kan ook prachtig zijn! Ik ben jaloers op jouw inkleurtechnieken! Echt wow! De aandacht gaat er inderdaad helemaal naartoe!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Pffff... wat een stress en paniek zeg... ik was vanmiddag mijn hele blog kwijt! (lay-out en pagina weg, browser foetsie en zelfs geen inlog meer).... Maar...ik ben er weer... YES!
    Dus dames, sorry voor de afwezigheid...ik zal wel ergens iets fout hebben gedaan (oeps)..
    Knuffelszz,
    Yvonne

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart Yvonne,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  4. Mooi stempeltje en mooie kaart!
    groetjes,

    ReplyDelete
  5. Wat een schatje van een kaart Yvonne.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  6. Jij zegt simpel, maar dat vind ik niet zo hoor. Ik vind hem schitterend. En alle aandacht gaat nu naar je schitterend ingekleurde afdrukje.'
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtig kaartje!!! Lief stempeltje!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi en schattig kaartje.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  9. Hoi Yvonne , erg lief kaartje is het geworden !! Ik vind het helemaal niet erg dat je de kaart verder vrij simpel hebt gehouden.... Less is more. Christa.

    ReplyDelete
  10. Prachtig gekleurd zeg, het blijft ook zo'n lief plaatje!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne