Monday 19 December 2011

Dutch Magnolia Lovers #22


Hallo lieve allemaal,
Vandaag is de 22ste Challenge van Dutch Magnolia Lovers van start gegaan.
De opdracht is deze keer verzonnen door Neline en luidt: "Maak een kerstversiering"
Zo met de kerst voor de deur hebben jullie vast en zeker genoeg inspiratie; zo niet, neem even een kijkje op de DML blog voor leuke voorbeelden gemaakt door de DT-leden....

Hello everyone,
Today the 22nd Challenge of Dutch Magnolia Lovers started.
The Challenge is:  "Make a Christmas decoration".
It'll be Christmas soon....so you must be having enough inspiration and...if not...just take a look at the DML-blog for some beautiful examples made by the DT-members....


Dit is mijn DT-bijdrage aan de Challenge...
De basis is een hanger die ik gekocht heb bij de Blokker.


This is my DT-contribution to the Challenge...


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Wil je ook meedoen, plaats dan jouw bijdrage voor 30 december op de Dutch Magnolia Lovers-blog.

Fijne dag allemaal!

I would love to hear what you think of it!
If you'd like to join us then send in your christmas decoration before dec. 30th on the Dutch Magnolia Lovers-blog.

Have a nice day!

Knuffelszz,
Yvonne

10 comments:

  1. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt Yvonne!!
    Echt ziet er weer supers uit.

    Groetjes, Jolanda

    ReplyDelete
  2. Hij is prachtig mooi geworden YVONNE.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  3. Hij is enorm leuk Yvonne! Ik weet niet of het mij nog lukt deze week, maar anders doe ik in 2012 zeker weer mee aan de challenges!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  4. Wat een juweeltje is dit geworden. Schitterende hanger. Heel mooi aangekleed.
    Ik weet niet of het gaat lukken deze week, maar het is een leuke challenge.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  5. Hij is heel leuk geworden. Heel creatief gedaan
    groetjes,

    ReplyDelete
  6. Wat schitterend gemaakt Yvonne.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  7. Prachtig geworden Yvonne! Wat een werk!
    Gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne , prachtige hart-hanger is dit !! Tilda zit er zo mooi ingekleurd bij.... Christa.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne