Monday 5 December 2011

#21 Dutch Magnolia Lovers


Brrrr....echt zo'n dag om lekker binnen te zitten met een mok warme chocomelk!
enne...dat heb ik ook gedaan! heerlijk!
En vanavond lekker erwtensoep (natuurlijk met een Hema-worstje!)...

Vandaag is de 21ste Challenge van Dutch Magnolia Lovers  van start gegaan.
De Challenge is deze keer bedacht door Janet en luidt: "Maak een label" (Create a tag).
Een superleuke opdracht weer, nietwaar?

Dit is mijn bijdrage aan de challenge....


De gebruikte materialen zijn:
- DCWV scrappapier (Einter Wonderland Stack)
- Marianne Design Creatable "Bloemen Fantasie"
- Martha Stewart pons hulsttakje
- Magnolia Doohickey stans "Mini Doily"
- Magnolia stempel uit 2010
- tekststempel Catslife Press


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nu maar hopen dat we weer net zoveel deelnemers hebben als bij de vorige Challenge!

Fijne avond allemaal,

Knuffelszz,
Yvonne

11 comments:

  1. Wat een schatje is dit Yvonne, prachtig! Ik hoop dat ik deze keer weer mee kan doen!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. wat een schitterende tag zeg, hij is prachtig

    groetjes
    angelique

    ReplyDelete
  3. Wat een schitterende label is dat, Yvonne.
    Super mooie kleurtjes en details.
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  4. Fantastische tag heb je gemaakt, erg gaaf!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend mooie tag heb je gemaakt.

    Ik heb overigens een candy op mijn blog, dus als je het leuk vind kom dan even kijken.

    Groetjes van Kim

    ReplyDelete
  6. Schitterende label Yvonne. Mooie zachte kleuren en een schatje van een afdrukje. Je hebt oog voor detail, zelfs met fotograferen. Haha.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige label YVONNE.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  8. En....was de erwtensoep lekker ?? Ik had je tag natuurlijk al op ons blog gezien. Maar ook hier wil ik nog een reactie geven ; vind hem nl. zoooooo mooi. Mooi dat wit , geel en zacht blauw. Tilda is super ingekleurd. Christa.

    ReplyDelete
  9. Wat een schitterende label Yvonne,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  10. mooie label heb je gemaakt xx

    ReplyDelete
  11. Bijzonder mooi Yvonne
    Zachte tinten spreken me altijd heel erg aan .
    Een heel leuke stempel ook !!
    Ik ken die niet , zal eens moeten zoeken .
    Prettig weekend
    Magda

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne