Wednesday 2 November 2011

Workshops en workshops.....

Hallo lieve allemaal,
Er is de laatste weken weinig kaart-werk uit mijn handen gekomen.....
Heel druk gehad met  allerlei andere dingen en even geen inspiratie.

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar Gilze geweest, naar de Stampinback-dag.
Het was reuzegezellig en een vijftal hele gezezellige dames ontmoet... het klikte zo goed dat de dames die de workshops gaven meteen dachten dat we als groep van 7 waren gekomen!
We hebben o.a. geleerd om stempels te spiegelen (een schaduw-afdruk in het water) en verder hebben we een leuke schuifkaart en een babykaart gemaakt.
De lunch was perfect verzorgd en na afloop van de dag nog even heerlijk gewinkeld in de Stampinback-winkel. Ik kon de bak met uitverkoop-scrapvellen natuurlijk weer niet weerstaan (oeps....en ik had nog helemaal geen papier...ahum)...
Ik was wel doodmoe toen ik thuis kwam....

Vandaag met Gerda van Ge-We de 3 komende workshops bij Ge-We doorgenomen.
(In de zijkolom rechts vind je ze ook terug).
De volgende workshops staan ingepland:


Woensdag 9 november.
We gaan een glazen potje "pimpen" en er een bijpassende cadeauverpakking bij maken.
De workshop is van 19.00 tot 21.30 uur.
Kosten €10,00 (incl. materiaal).

Woensdag 16 november.
Inkleuren met Distress inkt (prima geschikt voor beginners)
De workshop is van 19.00 - 21.30 uur
Kosten €10,00 (incl. materiaal).
Graag zelf een waterpen meenemen.

Woensdag 30 november.
Wat? Dat is nog even een verrassing.
De workshop is van 19.00 - 21.30 uur
Kosten €10,00 (incl. materiaal).

Goed, vanavond ga ik werken aan de workshop van 9 november en als ik tijd over heb, hoop ik ook nog een kaartje af te maken.
Nog een hoop te doen dus!

Groetjeszz,
Yvonne

3 comments:

  1. Zo te horen was het een gezellige dag.
    Veel plezier bij het voorbereiden van al die workshops.
    groetjes,

    ReplyDelete
  2. leuk hoor meid ,jammer dat het zo ver weg is voor mij xx

    ReplyDelete
  3. Hoi Yvonne,

    leuk dat je er zo druk mee bent! De inspiratie komt vast wel weer....

    Groetjes en veel plezier!

    GerJanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne