Saturday 12 November 2011

Workshop woe. 9 november....


Hallo lieve allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik weer een workshop mogen geven bij Ge-We.
Het was weer een supergezellige avond!

Dit is wat we hebben gemaakt....
We hebben een glazen potje "opgepimpt" en er een bijpassende cadeauverpakking bij gemaakt.
Het glazen potje is gevukld met mijn eigen favoriete koekjes (letter biscuitjes...mjammie)....en ik ben dus echt niet de enige die ze lekker vind... zo bleek.....hi hi....
Al tijdens het doornemen van de workshop bij Gerda hebben we samen een heel potje leeg gesnoept...oeps....


Voor het potje hebben we gebruikt:
- label-Doohickey stans van Magnolia
- grote en kleine sneeuwsterponsen van Martha Stewart
- tekststempel Hero Arts


Voor het melkpakje hebben we gebruikt:
- bruin karftpapier voor het melkpak
- DCVW scrappapier
- grote en kleine sneeuwsterponsen van Martha Stewart.
- Doohickey swirl stans van Magnolia

30 november is de volgende (en voor dit jaar laatste) workshop.
De dames hebben gekozen voor het maken van kerstkaarten.
Dus.....ik ga mijn best doen weer iets leuks te verzinnen!

Heel fijn weekend allemaal!
Groetjeszzz,
Yvonne

11 comments:

  1. Wauw, wat mooi. Je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel. Deze zijn schitterend.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  2. Hoi YVONNE

    Dit zit er prachtig mooi uit.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  3. Wat ontzettend gaaf, hier krijg je weer nieuwe inspiratie van.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne , wat heb je weer 2 leuke projectjes verzonnen en gemaakt ! Ziet er mooi en lekker uit. Christa.

    ReplyDelete
  5. Ziet er weer schitterend uit! Leuk dat bij het potje ook een verpakking zit.
    groetjes,

    ReplyDelete
  6. Hai Yvonne,

    Wat een leuke projecten.
    Het ziet er ontzettend prachtig uit.
    Die koekjes ken ik niet maar als ik jullie geloof ga ik er ook maar niet aan beginnen anders weer een verslaving erbij hihihih.

    Liefs, Lieb

    ReplyDelete
  7. Wat prachtig gedaan Yvonne.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  8. supermooi gemaakt!
    groetjesssssss

    ReplyDelete
  9. Hoi Yvonne,
    Wat heb je ontzettend leuke dingen gemaakt en wat kleurt dat blauw mooi met het kraftkleurtje! Ik geniet.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  10. Super leuke creatie.
    Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne