Wednesday 12 October 2011

Hallo allemaal... ik ben er weer!

Hallo allemaal,
Ik ben vannacht thuisgekomen van een heerlijke, zonvakantie.
De afgelopen 2 weken had ik een paar kaartjes klaar gezet en zo te zien is het zo goed als allemaal goed gegaan met het automatisch plaatsen.
Net even snel gesurfd en al gezien dat ik weer een hoop gemist heb....

Wat een hoop leuke reacties weer op de blogcandy (en dat met een foute link in de rechterkolom...oeps)....
Daarom verleng ik de mogelijkheid om deel te nemen tot komende vrijdag de 14e....dus als je nog mee wilt doen; het kan nog 2 dagen!
Klik daarvoor hier.
De winnares maak ik dit weekend bekend.

De Dutch Magnolia Lovers blog loopt ook geweldig zag ik.
Sorry aan iedereen dat ik daar deze keer geen reacties heb achtergelaten bij julie ingezonden kaartjes, maar ik was er dus even niet.
Zometeen nog wel even de 500 volgers candy plaatsen!
En natuurlijk mijn bijdrage aan de laatste challenge!
Verder ook maar eens beginnen aan mijn bijdrage voor de volgende DML Challenge!

Op de Ge-We blog zijn ook al megaveel nieuwe kaartjes geplaatst en de nieuwe DT-leden hebben zich ook al voorgesteld.
Jaimy, Mandy en Cootje: welkom bij de club meiden!

Verder....
Ik op vakantie gaan zonder iets te hobbyen....ik dacht van niet!
Dus.... de helft van mijn distress inkt meegenomen en ik denk een stuk of 20 afdrukjes ingekleurd.
Nu alleen nog kaartjes ermee maken....allemaal kerst! (en dat met 33 graden buiten hi hi)
Thuis gekomen wel een knoeiboel in mijn koffer....1 van de flesjes had ik zo vastgedraaid dat ik de dop stukgedraaid had.....
Gelukkig alle flesjes apart in plastic zakjes meegenomen en alleen mijn Bundled Sage (uiteraard mijn meesdt favioriete kleur) armer.
Vakantiefoto volgt nog. We hebben het heerlijk gehad!

Natuurlijk eerst ons Phoebe-tje gehaald (die heeft ook van een heerlijke vakantie genoten, in het 6 sterren hotel van mijn ouders).
Zojuist met regenjas aan gaan wandelen... wat valt dat weer even tegen zeg!

Goed, ik ga nu maar eerst eens "even" aan de was beginnen...pfff wat een berg!

Knuffelszz,
Yvonne

8 comments:

  1. Hoi Yvonne , WELKOM THUIS !!!! En welkom in de herfst.... Goed om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad. En dat je zoveel afdrukjes hebt zitten kleuren....gaaf. En dan nu de kaartjes maken. Ik moet ook rap gaan beginnen met de kerstkaarten. Succes met de was en het omschakelen. Christa.

    ReplyDelete
  2. fijn dat de vakantie zo'n succes was, wij hebben het maar met dit prutweer moeten doen, nouja je bent ook gelijk ingezegend!

    ReplyDelete
  3. Hopelijk heb je een te gekke vakantie gehad! Ik ben ook even niet in blogland geweest, we zijn vorige week verhuisd en dat is een gekkenhuis gebleken. Hopelijk kan ik vanavond weer aan de knutsel! Tot snel!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne

    Wat fijn te lezen dat je zo'n fijne vakantie heb gehad.
    Heel veel succes weer met de dagelijkse bezigheden.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  5. Hai Yvonne,

    Leuk dat je een goeie vakantie gehad hebt en dat je toch nog met je hobby bezig heb kunnen houden. Jammer van de lekkage van je inkt.
    Nu vooral sterkte met de vakantie was.
    Ik kijk uit naar je Kerstkaarten.

    Liefs,Lieb

    ReplyDelete
  6. Ja, dat thuiskomen is altijd minder.
    Fijn dat jullie genoten hebben.
    groetjes,

    ReplyDelete
  7. Leuk dat je er weer bent. Mooi om te lezen dat je hebt genoten van je vakantie, heerlijk toch?! Ben benieuwd naar je 'vakantiewerktjes' :)
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne,

    je klinkt uitgerust! Lekker dat je zoveel tijd had voor het inkleuren!
    We wachten dan maar op de eerste kerstkaart, hè?
    Groetjes,

    GerJanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne