Monday 17 October 2011

En de winnares blogcandy 4 is geworden.....

Hallo lieve allemaal,

Jullie denken vast dat ik geen kaarten meer maak, zo weinig nieuws verschijnt er op mijn  blog.....
Klopt een beetje en klopt ook weer niet.....
Ik heb de nieuwe kit van Magnolia nog nieuw op mijn bureau liggen, evenals een hele stapel ingekleurde (van de vakantie) afdrukjes, maar kom er maar niet toe om er kaartjes mee te maken.
Vandaag naar mijn ouders en vanmiddag de workshop van aanstaande woensdag afmaken + de pakketjes daarvoor samenstellen (er zijn nog een paar plaatsjes vrij)... dus ik vrees dat er vandaag ook weer niks van gaat komen.
De explosion box wordt trouwens wel erg leuk vind ik zelf....

Maar goed....
Ik had jullie nog de winnares  van blogcandy nr 4 beloofd.
Het is geworden:  Gerjanne
Ze schreef:
Hallo Yvonne,

ik kwam via via op je blog. Leuke dingen maak je! Ik doe graag mee met je candy. Klein maar fijn en wie het kleine niet eert ..........
Groetjes,
GerJanne

GerJanne, van harte gefeliciteerd met de candy.
Als je me even je adres emailt, kan ik je candy op de brievenbus doen.

Aan alle andere deelnemers: bedankt voor het meedoen!
Binnenkort heb ik weer een neiuwe kleine candy voor jullie.

Groetjeszz,
Yvonne

6 comments:

  1. Gerjanne proficiat! En ji bedankt voor de verloting enne zo klein zijn ze niet hoor!

    ReplyDelete
  2. Proficiat, GerJanne! Yvonne, veel plezier a.s. woensdag. Jammer dat we er niet bij kunnen zijn, maar graag tot de volgende!!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd, Gerjanne!!!

    En jij weer bedankt, Yvonne!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  4. Gerjanne, gefeliciteerd.
    Yvonne: sterkte met alle voorbereidingen en jouw tijd komt nog wel. Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.
    groetjes,

    ReplyDelete
  5. Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! Lovely candy! :D

    ReplyDelete
  6. GerJanne gefeliciteerd helemaal leuk dat je de candy gewonnen hebt.
    Yvonne succes met alle voorbereidingen en thnx dat we mee mochten dingen met deze candy.

    Liefs, Lieb

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne