Monday 24 October 2011

#18 Challenge Dutch Magnolia Lovers....


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn DT-bijdrage aan de 18e Challenge van DML.
Hebben we daar net de 500ste volger gevierd (met een superleuke candy)...staat de teller al op 554 volgers...echt helemaal wow!

De nieuwe challenge is bedacht door DT-lid Jeanet en luidt:
Gebruik deze sketch en voeg daar aan tag (oftewel label) aan toe.
Voor de rest ben je helemaal vrij in decoratie- en kleurkeuze.

Ik vond het weer een superleuke challenge en dit is dus wat ik er  van heb gemaakt....tatatata....een kerstkaart!


Voor de kaart heb ik een Magnolia-stempel van vorig jaar kerst gebruikt.... en ik kan alvast verklappen dat het niet de enige keer is dat ik hem zal gebruiken dit jaar voor de kerstkaarten (ik ben namelijk met nog een kaartje met deze stempel bezig....hij is ook zooooo leuk!).

En verder heb ik gebruikt:
- de Tilda Doily-Doohickey-stans van Magnolia met daarop een taartkleedje.
- scrappapier van de Action (A5 blok nr. 21 van StudioLight)
- de Jingle Bells stempel op de tag  is van Stampendous.
- en verder alleen een aantal bloemetjes, een bedel en (natuurlijk ook!) een strik.

Ik ben benieuwd naar wat jullie van de kaart vinden.
Ik ben best blij met het eindresultaat! (bloos)

Oh ja....het afdrukje is ingekleurd met Distress Inkt.

Knuffelszz,
Yvonne

17 comments:

  1. super mooie kaart is dit ik ben ook voor de challenge bezig xx

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem superzzz! Heel erg leuk gedaan, het is een echte Yvonne! Je afdrukje is weer prachtig ingekleurd. Mij lukt het nog niet zo goed, maar ik ga vanavond weer oefenen, dat beloof ik!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  3. Schitterende kaart,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  4. wauw wat is hij weer mooi geworden Yvonne!
    Heel erg leuk gemaakt.

    Groetjes, Jaimy

    ReplyDelete
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    Gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  6. Wat een gave kaart! Het is ook idd een erg leuke sketch waar je alle kanten mee op kan!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  7. Heel mooi gedaan! Je hebt de sketch schitterend vertaald. Mooie versieringen.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne , ik vind het een erg mooie kerstkaart geworden !! Die Tilda is idd. super lief .... en mooi ingekleurd met de inkt. Ik ga morgenavond ook lekker weer een avondje kleuren bij mijn vriendin die ALLE kleurtjes heeft !! Christa.

    ReplyDelete
  9. Ben ik nog even .... Dank voor je lieve woorden op mijn blog. Doet me goed. Christa.

    ReplyDelete
  10. Je kerstkaart ziet er schitterend uit, prachtig ingekleurd en je hebt heel mooi papier gebruikt.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige kaart YVONNE
    Het is echt een lieverdje.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi kaartje!! Mooi papier ook!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  13. Geweldig kaartje heb je weer gemaakt! Leuke sketch, misschien ga ik nog wel meedoen...
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  14. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  15. Prachtige kaart, mooi gedaan die bloemen zo bij elkaar met die grite strik.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  16. WOWWWWWWW Yvonne
    hij is weer superrrrrr mooi
    gr lenny

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne