Friday 30 September 2011

Blogcandy-marathon deel 4....

Hallo lieve allemaal,


Het is weer tijd voor een volgende kleine candy in de blogcandy-marathon....
Het is een kleine candy, maar ik hoop toch dat jullie hem leuk vinden...
Wat op de foto staat zit in de candy.

Om kans te maken op de candy hoef je alleen maar aan de volgende 3 regeltjes te voldoen:
1. volger zijn of worden van mijn blog +
2. een plaatje van de candy in de zijbalk van je blog zetten met een link naar de candy +
3. een leuke reactie achterlaten onder deze blogpost.

Je kunt meedoen tot en met 14 oktober 2011.
Kort daarna trek ik een winnares en is het weer snel tijd voor de volgende blogcandy.
Heel veel succes allemaal!
Knuffelszz,
Yvonne

20 comments:

  1. ohohoh wat een verwennerij weer ik doe graag mee xxx

    ReplyDelete
  2. Nou ik vind het een leuke candy hoor, joh wie het kleine niet eert .....

    super bedankt dat je ons een kans geeft.

    Eveline

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke candy weer! Ik waag graag een gokje, hoor!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  4. Zo klein vind ik de candy niet, ik doe graag mee en ben ook volger geworden van je mooie blog

    ReplyDelete
  5. Hallo Yvonne, je houdt zelf geen spullen meer over op deze manier.
    Ik ga je weer op het blog zeten.
    Groeten Aartje

    ReplyDelete
  6. Wat een vrolijke kleurtjes allemaal... Komt zeker door het zonnige weer!! Natuurlijk wil ik graag een gokje wagen,

    Groetjes, Toos

    ReplyDelete
  7. Hallo Yvonne,

    ik kwam via via op je blog. Leuke dingen maak je! Ik doe graag mee met je candy. Klein maar fijn en wie het kleine niet eert ..........

    Groetjes,

    GerJanne

    ReplyDelete
  8. Nou Yvonne, dat ziet er toch superleuk uit.Ik doe dan ook graag mee aan je candy, en ga hem direct op mijn blog zetten.Bedankt voor deze kans.
    groetjes,Helma

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke vrolijke candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  10. Ook al heb ik de vorige candy van jou gewonnen, ik ga het toch proberen!
    Wie niet waagt, die niet wint!
    En die candy's van jou zijn GEWELDIG!

    Dus bij deze. En aan de rest van je "voorwaarden" heb ik ondertussen ook voldaan.
    ;-D

    Liefs, San

    P.s. superlief van je dat je dit steeds voor ons doet! Waardeer het heel erg!

    ReplyDelete
  11. Wat een mooi candy geef je weer weg, past goed bij dit na zomerse weer. Doe graag weer mee.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  12. wat een leuke candy lekker fleurig met die lintjes, ik waag graag een gokje bedankt voor de kans. veel liefs patricia

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke fleurige candy weer Yvonne, helemaal super!!
    Daar wil ik wel graag weer een gokje op wagen.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  14. Haha, dit vind ik geen kleine candy hoor :) Het ziet er gewoon allemaal erg gezellig en leuk uit en dus waag ik graag een kansje!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  15. Wat een verwennerij Yvonne. Kwam via via bij jouw blog terecht en ben al volger geworden.
    Ik waag graag een kansje naar deze candy.
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  16. Hello dear! Flowers and ribbons are always a dream. So lovely! I've posted this on my sidebar, by date. Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    ReplyDelete
  17. gossie wat is tie klein *kuch* hihi, vind hem helemaal niet klein hoor, gaaf juist! Ga hem gelijk op mijn blog zetten, spannend hoor weer!

    ReplyDelete
  18. Leuke candy. Klein helemaal niet!! Wat maak je prachtige creaties. Ga zo door!! Ik ben net volger geworden en hij staat op mijn blog. Succes met het maken van nieuwe creaties.
    Hartelijke groeten, Regina

    ReplyDelete
  19. Замечательная конфетка.Очень хочется принять участие http://vkontakte.ru/id25123113

    ReplyDelete
  20. Hi Yvonne. Are international entries welcome. Great blog candy. I've linked it to my sidebar and I am a follower.
    hugs, Rosalee

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne