Tuesday 26 April 2011

Dutch Magnolia Lovers Challenge #6: Moederdag!

Hallo lieve allemaal,
Allereerst de winnares van de 5e Challenge: Catz: van harte gefeliciteerd: wat een schitterende kaart!
Enn ook de gekozen guest designer: gefeliciteerd! Ellen: ik ben weg van het doosje dat je gemaakt hebt!

Dan is het meteen weer tijd voor een nieuwe Challenge van Dutch Magnolia Lovers met als thema "Moederdag".
Op de moederdagkaart moet ook een mooie tekst voor moeder, geel lint en bloemen verwerkt worden.

Het was weer een superleuke uitdaging!
Het kaartje van vandaag is mijn DT-bijdrage aan de Challenge.
Ik heb een "paas"-stempel van Tilda gebruikt.
Door op de eitjes in het mandje bloemetjes te plakken was het (Sim-sala-bim...poef....) weg "paas-Tilda",
welkom moederdag-Tilda...hi hi....
De tekststempel is een clearstamp uit een setje van Hero Arts.
De Doiley-stans is van Magnolia, evenals het onderste stukje scrappapier.
De vlindertjes zijn gestanst met een Martha Stewart pons.

Ik ben benieuwd naar wat jullie van het kaartje vinden en wens alle deelnemers aan deze Challenge hèèèèèl veel succes!

Knuffelszz,
Yvonne

6 comments:

  1. Wat een mooie kaart! Leuk om je stempel zo aan te passen, dan heb je er wat meer plezier van.
    groetjes,

    ReplyDelete
  2. wat een mooie kaart zeg, en idd heel leuk dat je de eitjes in het mandje veranderd hebt, ik vind het ook zo een leuk afdrukjes, maar die eitje he, ik ga zeker jou ideetje gebruiken als het mag, en de eitjes ook bebloemen hihi

    ReplyDelete
  3. Hoi Yvonne , ik had op ons blog al een reactie gegeven op deze kaart , maar doe het hier nog een keer. Ik vind hem prachtig !! De kleuren-combinatie , de tekst , de bloemen in het mandje ( wat een idee ! ). Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  4. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  5. Hoi Yvonne,
    Wat had je er een prachtige kaart van gemaakt!!
    En die tekst is super!

    Groetjes Janet

    ReplyDelete
  6. Wat leuk en lief zeg!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne