Saturday 26 February 2011

Yessss....mijn foto is binnen... Tim Holtz!

Hallo lieve allemaal,

De vorige keer had ik het erover dat 1 van mijn wensen was vervuld....
Caroline had het helemaal goed geraden hoor... ik heb namelijk Tim Holtz ontmoet op de beurs.

Helaas ben ik niet bepaald foto-geniek en sta ik (ook nog na een nachtje slecht slapen) vooral schaapachtig te kijken....tja.....

Tim  gaf  demo's met zijn eigen produkten en wat zijn die gaaf zeg! Je gelooft het echt niet, maar in een paar minuutjes maakt hij de meest prachtige creaties vlak voor je.
En dames... ja... hij is super aardig !

Mijn collega Siri is zo lief geweest om een persoonlijk gesigneerd werkstukje van hem te regelen.
Dit is het geworden:
Wat ben ik er blij mee zeg!
Siri, Du bist jetzt mein allerbeste Freundin!!!!

Ik heb zojuist mijn bijdrage aan de 2e Challenge voor Dutch Magolia Lovers ingeleverd en ik maak vandaag ook nog een ander kaarrtje af te maken....dus.....
Vanavond weer een nieuw kaartje op mijn blog!

Fijne dag allemaal!

Dikke knuffel,
Yvonne

5 comments:

  1. Leuke foto hoor! Dat heb je maar even mooi geregeld!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Ik heb Tim verschillende keren aan het werk gezien bij een demo bij Kars, je kijkt je ogen uit. In een razend tempo maakt hij de mooiste dingen, echt super.

    Groetjes Erika

    ReplyDelete
  3. Wauw wat super gaaf zeg!
    En ik geloof goed dat je super blij bent met zo'n persoonlijk labeltje.

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk aandenken Yvonne. Ik geloof je graag, als je Tim aan het werk ziet met zijn brede lach en heel vol enthousiasme uitleg geeft!
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  5. wwauwwww....wat gaaf zeg! en je label is prachtig
    groetjes
    Neline

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne