Wednesday 19 January 2011

Writing Tilda....

Hello everyone,

It's rainy (again!) over here, so a good time to create a card.
I'm very satisfied with the result to be honest.
I kept the card simple because of the stamps which are quite big.
As usually I coloured the images with Distress ink and finished them of with little glossy details (using Glossy Accents).
The scrappaper used is from Making Memories and DCWV.
The silvery effect is made with Stickles and Embossing (heatgun+ silver embossingpowder).
Futhermore a little glitter was  added to the big rose.
I hope you like the card!

*****

Hallo lieve allemaal,

Hebben julie dat ook wel eens dat je echt helemaal blij bent met het resultaat van je gemaakte kaart?
Nou dat had ik vandaag met dit kaartje....ik ben er zelf helemaal blij mee (bloos bloos)...

Omdat de stempels bij elkaar nogal veel ruimte innemen, heb ik gekozen voor een kaart afmeting 15x15cm (oftewel een half vel cardstock), zodat ik wat meer ruimte had.
De lay-out van de kaart heb ik expres eenvoudig gehouden omdat de stempels zelf al druk genoeg zijn.

Het gebruikte scrap-papier is van Making Memories en DCWV.
De randjes van het kleinste vel is bewerkt met Distress inkt + Stickles
en de grotere met de heatgun + zilverkleurig embossingpoeder.
De grootste roos is voorzien van een klein beetje glitter.
Het afdrukje zelf is (als altijd) ingekleurd met Distress inkt.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag verder.
Ik ga nog lekker een poosje freubelen....buiten is het mij te nat.

Dikke knuffel,
Yvonne

7 comments:

  1. het is inderdaad ook echt een plaatje ! Heel mooi.
    GR Joyce

    ReplyDelete
  2. Wow, dat is een prachtig kaartje!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Justine

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooi!
    En een hele leuke stempel, ook al is hij wat groot. Tilda heeft al veel brieven geschreven....
    groetjes,

    ReplyDelete
  4. Complimenten deze kaart is een plaatje, hier mag je van blozen,
    groetjes Monique

    ReplyDelete
  5. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  6. leuk is die geworden zeg!
    hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Jaimy

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne