Sunday 18 July 2010

De winnaar van de "50 volgers"blogcandy!

Hallo lieve allemaal,
Ik had beloofd vandaag de winnaar van de "50-volgers" blogcandy bekend te maken!

Eerst wil ik graag iedereen bedanken voor het meedoen aan mijn candy en superbedankt voor al jullie leuke, lieve en hartelijke berichtjes.
Jullie maken het uitschrijven van een blogcandy oh zo leuk!!!!

En dan de winnares: Tatatatata...... is geworden:
Daisy

3 July 2010 13:35
Daisy said...
Hoi yvonne,
Je maakt prachtige dingen zeg.
Ik ben nog maar niet begonnen,dus ik ben er nog niet zo goed in!
Maar ik vindt het wel heerlijk om te doen.
Groetjes Daisy

Daisy, van harte gefeliciteerd met je candy.
Wil je me je adres even mailen, dan gaat je pakket snel op post.
(mijn emailadres staat rechtsboven in de sidebar).

Mocht Daisy zich na een week nog niet gemeld hebben, dan zal ik een nieuwe winnares trekken.

Op naar de volgende candy....die van de 10.000ste bezoeker aan mijn blog.
De winnares daarvan maak ik bekend op 31 juli!
Ik wens jullie allemaal veel succes!

Dikke knuffel,
Yvonne

3 comments:

  1. Daisy,

    Van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy
    Veel knutsel plezier ermee.

    Greetzz Susanne

    ReplyDelete
  2. Hartelijk Gefeliciteerd Daisy!!!
    Veel plezier met je gewonnen pakket!!
    groetjes Thea

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne