Sunday 18 April 2010

Just for you!

Wat een prachtige voorjaarsdag hebben we gehad hier! Ik hoop dat jullie net zo lekker van het zonnetje hebben kunnen genieten als ik. Voor de kaart van vandaag heb ik een stempel van Whipper Snapper gebruikt, ingekleurd met aquarel. Voor de afwerking papier van Dovercraft en bloemen van Prima Marketing (Essentials). Verder wat touw, fluweellint , blaadjes, een bedel, wat kant en voila!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

What a lovely, sunny spring-day we have had over here! I hope you have enjoyed the sun as much as I have.
For today's card I used a stamp from Whipper Snapper (coloured with watercolour pencils). Furthermore background paper from Dovecraft,  some rope, velvet ribbon, leaves, a charm and some lace and tatatata....a new card!
I hope you like it!

Big hug, Yvonne xxx

3 comments:

  1. Hoi Yvonne,

    Ik vind 'm helemaal te gek.Leuk papier, mooi kant....echt super.
    Laat ik die stempel nu ook ergens hebben....

    gr.Rossi

    ReplyDelete
  2. persoonlijk ietsje te druk voor mij, maar wel een lekker vrolijk kaartje! Ook het stempeltje is weer super, echt iets voor mn moeder, die is gek op katten!

    xxDebbie

    ReplyDelete
  3. wouw yvonne
    wat een practige kaartjes
    echt super
    heb je netgevonden vie het blog van ge-we:) en ben gelijk je blog gaan volgen:)
    liefs chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne